Sekret Twojej mocy

indeks1
Klucz do twojej mocy

Co w takim układzie pomaga? Dieta! Przede wszystkim – dbaj o swoją wagę. Okazuje się, iż nadprogramowa ilość kilogramów w formie tkanki tłuszczowej sprzyja obniżaniu się ilości testosteronu we krwi. I odwrotnie – zminimalizowanie ilości tkanki tłuszczowej wywołuje przyrost poziomu testosteronu, a co za tym idzie, większe libido. Nie można jednak popadać w skrajności – tłuszcze to istotne składniki odżywcze, których działanie polega między innymi na współtworzeniu kilku hormonów, przykładowo… testosteronu. Rozciągnięte w czasie lub częste głodówki czy zupełne
potencja
wyeliminowanie wszelkiego rodzaju tłuszczów z diety, mimo małej albo prawidłowej masy ciała również może ujemnie wpłynąć na ilość tego hormonu.

Zdrowe serce – zdrowy seks

Postępuj zgodnie z zasadą „to, co słuszne dla mojego serca, jest słuszne dla mojego penisa”. Nadmierne spożycie tłuszczów zwierzęcych i cholesterolu sprzyja odkładaniu się złogów w naczyniach krwionośnych. Skutkiem tego zmniejsza się ich przekrój poprzeczny, a co za tym idzie – transfer krwi. Skoro wzwód polega na zapełnieniu ciał jamistych prącia krwią, nie wypada chyba pisać jaki będzie efekt, gdy tej krwi do rzeczonego narządu dopłynie za mało. Wszystko jest dla ludzi, jednak, jeżeli pragniesz zachować pełnię sił seksualnych, swoje uwielbione „męskie jedzenie” – golonkę, karkówkę, viagra bez recepty
kiełbasę, tłuste mielone czy boczek w każdej postaci pozostaw na specjalne okazje. W to miejsce zaprzyjaźnij się z warzywami (posiadają dużo błonnika, który skutecznie wpływa na spadek ilości cholesterolu we krwi), spożywaj chude mięso oraz chudy nabiał, nie jedz codziennie żółtego sera.