Menu na potencję

close-up-of-a-woman-sitting-away-from-a-man-on-a-bed-and-thinking-939932-1728x800_c

Ważnym elementem mającym wpływ na potencję jest prawidłowe jedzenie. Dobra dieta jest w stanie wpłynąć na nie tylko poziom potencji, ale także płodność. Zwróćmy na początku uwagę na to, co tracimy w czasie wytrysku. Jak się okazuje, dochodzi w tym czasie do dosyć istotnych niedoborów selenu. Możemy go unormować jedząc niektóre ryby, wybrane orzechy, cebulę lub zarodki pszenicy. Inny tak samo ważny element naszego męskiego menu to cynk, który odpowiedzialny jest za przemianę testosteronu, ten z kolei jest odpowiedzialny za sprawność seksualną. W czasie spożywania alkoholu czy palenia tytoniu spada poziom cynku, ale łatwo go uzupełnić jedząc warzywa strączkowe, niektóre ryby, mięso, żółtka jaj lub ostrygi.
Szalenie ważnym elementem jest też arginina, która stanowi osiemdziesiąt procent ejakulatu. Arginina zwiększa produkcję spermy a także wydłuża żywotność plemników. Składnik tadalis ten bierze udział również w procesie chemicznym przemiany w tlenek azotu, co sprawia, że naczynia krwionośne ulegają powiększeniu i możliwa jest lepsza erekcja. Argininę spotkać można w takich składnikach jak czekolada, mięso wołowe, orzechy nerkowca, niektóre ryby, orzechy, ziarna słonecznika czy indyk.
Należy zwrócić także uwagę na witaminy, głównie na witaminę E, jaka jest nazywana witaminą płodności. Odnajdziemy ją w warzywach liściastych, kurzych jajach, nasionach pszenicy a także razowym pieczywie. Jeszcze jedna witamina to beta-karoten, która ma wpływ na poprawne wytwarzanie hormonów. Jeśli musimy poprawić jego niedobory skorzystajmy z marchewki, szpinaku, dyni czy batatów.
tekst dostepny na stronie erekcja